My city
Your city — Колумбус?
  • Furniture for kindergartens
  • School furniture
  • Furniture for offices
  • Desk chairs and Armchairs
  • Beds
  • Collections
  • Blackboards and Flipcharts
  • Textile New Goods in stock

    "Standard" Reception Desk Sonoma Oak Left

    • Product Code:Стандарт
    • Vendor code: 07218
    Color of laminated particleboard:
    "Standard" Reception Desk Ash-tree Shimo Left
    "Standard" Reception Desk Beech Left
    "Standard" Reception Desk Milk Oak Left
    "Standard" Reception Desk Wenge Magic Left
    "Standard" Reception Desk Sonoma Oak Left
    Left / Right:
    --- Please Select ---
    Quantity:
    On order 21 days
    12 069 ₴
    Enquire now

    Собираясь купить ресепшн, нужно аккуратно подобрать вариант, который должен быть не только эстетичным и красивым, внешне подходить по стилю к остальным элементам интерьера, но быть функциональным и удобным для сотрудников. Удобная стойка для администратора «Стандарт» — пример функциональной и изящной мебели, которая, будучи размещённой в Вашем офисе, будет работать на репутацию компании и создавать у посетителей офиса — потенциальных клиентов и партнёров по бизнесу — положительное впечатление о Вашем финансовом благополучии и высоком статусе.

    Характеристики изделия

    Стильная и надёжная стойка администратора «Стандарт» подходит для самого широкого диапазона интерьеров. Благодаря универсальности дизайна её можно использовать в интерьерах коммерческих компаний, торговых центров, медицинских и государственных учреждений.

    Для изготовления этого изделия использована качественная фурнитура, ДСП класса эмиссии Е1, толщиной 16 мм, перфорированный металлический лист, толщиной 1,2 мм. Торцы ламинированной ДСП покрываются пластиковой кромкой, толщиной 1 мм, одноцветной по отношению к поверхности материала.

    Габаритные размеры стойки администратора (ШхГхВ) составляют 1800х1100х1200 мм, масса собранного и полностью готового к эксплуатации изделия — 120 кг.

    Особенности модели и её преимущества

    Изделие изготавливается в индивидуальном порядке, на заказ. Конкретные сроки изготовления оговариваются при оформлении и обработке Вашего заказа менеджером.

    Наши клиенты могут купить стойку администратора-ресепшн в левом или правом варианте исполнения, на выбор. Эта мебель — центральный компонент зоны ресепшн, которая может выступать в качестве постоянного комфортного рабочего места для администратора или офис-менеджера.

    Первое впечатление, которое получает человек, пришедший в Ваш офис — всегда самое сильное. Позаботьтесь о том, какое впечатление оставляет Ваш офис на его гостей — купите недорого стойку-ресепшн для администратора «Стандарт». Эта мебель идеально подходит заказчикам, которые хотят заказать ресепшн в офис, стиль которой будет сочетать в себе элементы классики и модерна.

    Гарантийный срок эксплуатации стойки-ресепшн составляет 12 месяцев.

    General characteristics
    Color of laminated particleboard Sonoma Oak
    Weight 120 kg
    Left / Right Left
    Warranty period 1 year
    Materials
    Chipboard thickness 16 mm
    PVC plastic edge thickness 1 mm
    Metal thickness Perforated sheet 1.2 mm
    Dimensions
    Width 1800 mm
    Depth 1100 mm
    Height 1200 mm
    Overall dimension 1800х1100х1200 mm

    There are no reviews for this product.

    Write a review
    Note: HTML is not translated!

    Delivery of Products

    The address delivery is free of charge in 5 cities of Ukraine when ordering for the following amount: 

    Kharkiv
    7000 UAH
    Kyiv
    10000 UAH
    Odessa
    7000 UAH
    Dnipro
    8000 UAH
    Poltava
    7000 UAH

    When ordering products for a lesser amount, the cost of address delivery is:  

    Kharkiv
    250 UAH
    Kyiv
    250 UAH
    Odessa
    200 UAH
    Dnipro
    250 UAH
    Poltava
    200 UAH

    If it is necessary to bring the products into the apartment, this service is paid at the rate of 1 UAH per 1 kg of products for each floor. 

    So, for example, if the product you ordered weighs 100 kg, then taking it to the second floor will cost 200 UAH. Bringing it to the 4th floor - 400 UAH.

    If there is a freight elevator in the house, only the first and last floors are paid. 

    Delivery to other regions of Ukraine is carried out using "Nova Poshta" transport company and is paid by the recipient according to the carrier's tariffs.

    To receive the product you need to: 

    1. Provide the original passport or driver's license as well as the reference number with the specified date of delivery of the product and the amount to be paid for delivery. You will receive the reference number in the form of an SMS message to the phone number you indicated in the order. 
    2. When you receive the product, check its integrity. The parcel should be opened only in the presence of the carrier's representatives. If the cargo is damaged, you must draw up a claim, then check the contents of the claim drawn up by you and MANDATORY REPORT THIS TO OUR MANAGERS.  
    3. If you cannot receive the goods personally, then your authorized representative can do it for you. To do this, they should bring their and your passport. In case you cannot transfer your passport to the authorized representative, contact our managers and provide the details of the new recipient. Also, make sure to contact us if you need to redirect your order to another branch of the carrier in your city.
    4. Once you received the goods from the carrier, claims for mechanical damage and incompleteness of the goods will not be accepted!

    If you use the services of transport companies, be sure to pay attention to the fact that they may charge a penalty for late receipt of the order. To avoid such situations, try to collect your goods on time. In case of unforeseen circumstances, you can additionally coordinate the delivery of your goods by calling the carrier. 

    Payment for Products 

    After placing an order, you will make an advance payment of 50% in any way convenient for you. Payment is made at any branch of the bank according to the details of the current account. The rest of the cost of the goods is paid by the buyer upon the manufacture of the ordered furniture.

    Assembly of Furniture 

    When placing an order, you can order the assembly of furniture. Finished furniture, depending on the model, can be delivered either assembled or disassembled. 

    In case of the delivery to regions, delivery of disassembled furniture is carried out, with the exception of chairs. Assembly and installation is carried out by the customer. 

    Error in text!

    Thanks!