My city
Your city — Сиэтл?
  • Furniture for kindergartens
  • School furniture
  • Furniture for offices
  • Desk chairs and Armchairs
  • Beds
  • Collections
  • Blackboards and Flipcharts
  • Textile New Goods in stock

    "Decor" Reception Desk Ash-tree Shimo / Milk Oak Right

    • Product Code:Декор
    • Vendor code: 05534
    Color of laminated particleboard:
    "Decor" Reception Desk Ash-tree Shimo / Milk Oak Left
    "Decor" Reception Desk Beech / White Left
    "Decor" Reception Desk Sonoma Oak / White Left
    "Decor" Reception Desk Wenge / oak milk Left
    Left / Right:
    --- Please Select ---
    Quantity:
    On order 21 days
    10 582 ₴
    Enquire now

    Первый, или один из первых элементов интерьера, который видит посетитель офиса — это стойка администратора, по внешнему виду которой потенциальные партнёры и клиенты будут судить о статусе и финансовом благополучии Вашей компании. Но внешний вид — не единственное, на что стоит ориентироваться людям, которые хотят купить стойку администратора для своего офиса.

    Чтобы сотрудники могли работать максимально эффективно, стойка для администратора должна быть удобной. Модель «Декор» — отличный вариант для тех, кто хочет приобрести удобную, красивую и функциональную стойку администратора по невысокой цене с доставкой во все регионы Украины.

    Характеристики изделия

    Оригинальный дизайн с изящными нотками делает возможным использование этой модели заказчиками, которым нужна стойка администратора в салон красоты, отель, гостиницу, офис, медицинское учреждение. Также ресепшн «Декор» отлично подходит для торговых центров, автосалонов и коммунальных учреждений.

    Внешний вид этой ресепшн — стойки администратора позволяет использовать её в достаточно широком диапазоне интерьеров. Изделие имеет конструктивные элементы, созданные из металла (перфорированного листа толщиной 1,2 мм) и ДСП, толщиной 16 мм, (торцы которой покрываются кромкой, изготовленной из ПВХ, толщиной 1 мм). Снизу вся конструкция опирается на ножки, изготовленные из пластика, препятствующие повреждению напольного покрытия.

    Масса полностью собранной и готовой к эксплуатации конструкции составляет 101 кг. Габаритные размеры стойки (ШхГхВ): 1430х830х1220 мм.

    Особенности и преимущества

    Основные преимущества модели «Декор» — это оригинальный и изящный дизайн, качественные и безопасные материалы и фурнитура, а также в целом респектабельный внешний вид. Наши покупатели могут выбрать один из двух вариантов этого изделия — левый или правый, с различным взаимным расположением стойки и надставки.

    Эта стойка-ресепшн позволяет рационально использовать имеющееся в Вашем распоряжении пространство, и прекрасно дополняет обстановку современного офиса. Вам стоит купить стойку для администратора «Декор», чтобы создать комфортные условия для своих клиентов, деловых партнёров и других посетителей.

    Гарантийный термин эксплуатации изделия — 12 месяцев.

    General characteristics
    Color of laminated particleboard Ash-tree Shimo / Milk Oak
    Weight 101 kg
    Left / Right Right
    Warranty period 1 year
    Materials
    Chipboard thickness 16 mm
    PVC plastic edge thickness 1 mm
    Metal thickness Perforated sheet 1.2 mm
    Dimensions
    Width 1430 mm
    Depth 830 mm
    Height 1220 mm
    Overall dimension 1430х830х1220 mm

    There are no reviews for this product.

    Write a review
    Note: HTML is not translated!

    Delivery of Products

    The address delivery is free of charge in 5 cities of Ukraine when ordering for the following amount: 

    Kharkiv
    7000 UAH
    Kyiv
    10000 UAH
    Odessa
    7000 UAH
    Dnipro
    8000 UAH
    Poltava
    7000 UAH

    When ordering products for a lesser amount, the cost of address delivery is:  

    Kharkiv
    250 UAH
    Kyiv
    250 UAH
    Odessa
    200 UAH
    Dnipro
    250 UAH
    Poltava
    200 UAH

    If it is necessary to bring the products into the apartment, this service is paid at the rate of 1 UAH per 1 kg of products for each floor. 

    So, for example, if the product you ordered weighs 100 kg, then taking it to the second floor will cost 200 UAH. Bringing it to the 4th floor - 400 UAH.

    If there is a freight elevator in the house, only the first and last floors are paid. 

    Delivery to other regions of Ukraine is carried out using "Nova Poshta" transport company and is paid by the recipient according to the carrier's tariffs.

    To receive the product you need to: 

    1. Provide the original passport or driver's license as well as the reference number with the specified date of delivery of the product and the amount to be paid for delivery. You will receive the reference number in the form of an SMS message to the phone number you indicated in the order. 
    2. When you receive the product, check its integrity. The parcel should be opened only in the presence of the carrier's representatives. If the cargo is damaged, you must draw up a claim, then check the contents of the claim drawn up by you and MANDATORY REPORT THIS TO OUR MANAGERS.  
    3. If you cannot receive the goods personally, then your authorized representative can do it for you. To do this, they should bring their and your passport. In case you cannot transfer your passport to the authorized representative, contact our managers and provide the details of the new recipient. Also, make sure to contact us if you need to redirect your order to another branch of the carrier in your city.
    4. Once you received the goods from the carrier, claims for mechanical damage and incompleteness of the goods will not be accepted!

    If you use the services of transport companies, be sure to pay attention to the fact that they may charge a penalty for late receipt of the order. To avoid such situations, try to collect your goods on time. In case of unforeseen circumstances, you can additionally coordinate the delivery of your goods by calling the carrier. 

    Payment for Products 

    After placing an order, you will make an advance payment of 50% in any way convenient for you. Payment is made at any branch of the bank according to the details of the current account. The rest of the cost of the goods is paid by the buyer upon the manufacture of the ordered furniture.

    Assembly of Furniture 

    When placing an order, you can order the assembly of furniture. Finished furniture, depending on the model, can be delivered either assembled or disassembled. 

    In case of the delivery to regions, delivery of disassembled furniture is carried out, with the exception of chairs. Assembly and installation is carried out by the customer. 

    Error in text!

    Thanks!