My city
Your city — Сиэтл?
  • Furniture for kindergartens
  • School furniture
  • Furniture for offices
  • Desk chairs and Armchairs
  • Beds
  • Collections
  • Blackboards and Flipcharts
  • Textile New Goods in stock

    End table for chief K 42 Sonoma Oak

    • Product Code:К 42
    • Vendor code: 06770
    Color of laminated particleboard:
    Executive Officer's Side Table K 40 Ash-tree Shimo
    End table for chief K 40 Beech
    End table for chief K 40 Milk Oak
    End table for chief K 40 Wenge Magic
    End table for chief K 40 Sonoma Oak
    Overall dimension:
    --- Please Select ---
    Chipboard thickness:
    --- Please Select ---
    Quantity:
    On order 21 days
    3 064 ₴
    Enquire now

    Изящный и качественный приставной стол предназначен для использования в кабинетах руководителей, которые проводят совещания или общаются с сотрудниками. Достаточно купить приставной стол, чтобы превратить рабочее место руководителя в импровизированный стол для совещаний, и создать дополнительное пространство для сотрудников и их ноутбуков. Этот приставной элемент отлично подходит по стилистике к столам руководителей, имеющимся в ассортименте нашего интернет-магазина.

    Характеристика изделия

    Мы предлагаем нашим клиентам купить приставной стол, который мы изготавливаем на заказ. Покупатели могут выбрать понравившуюся модель с устраивающими их габаритными размерами. Для заказа доступны следующие модели:

    • «К 40»: 800x600x750 мм, масса — 24 кг;
    • «К 41»: 1000x600x750 мм, масса — 27 кг;
    • «К 42»: 1200x600x750 мм, масса — 32 кг.

    Основной материал, из которого изготовлен офисный приставной стол для кабинета руководителя — ламинированная ДСП класса эмиссии Е1. Толщина ЛДСП столешницы — 32 мм, других элементов конструкции — 16 мм. Торцы этого материала покрыты ПВХ-кромкой, толщиной 2 мм для столешницы и 0,5 мм — для стоевых.

    Помимо стоевых из ДСП изделие имеет хромированную опору из металла. Снизу конструкции расположены небольшие опоры, изготовленные из пластика, которые предотвращают повреждение напольного покрытия.

    Особенности и преимущества товара

    Эта модель отлично вписывается в любой офис, позволяя более полно и рационально использовать пространство помещения.

    Приставной офисный стол хорошо подходит для того, чтобы расширить имеющееся рабочее пространство, удобно расположить дополнительные документы и технику, расположить за одним столом нескольких сотрудников или посетителей, организовать место для планёрки или совещания. Чаще всего приставной элемент располагается по отношению к основному столу перпендикулярно.

    Достоинства этого изделия — компактность, мобильность и удобство. Именно поэтому приставной стол пользуется популярностью среди заказчиков, стремящихся оптимизировать пространство.

    Гарантийный срок эксплуатации изделия составляет 12 месяцев.

    Цена товара указана без учёта стоимости сборки.

    General characteristics
    Color of laminated particleboard Sonoma Oak
    Weight 32 kg
    Warranty period 1 year
    Materials
    Countertop material Chipboard 32 mm
    Chipboard thickness 16 mm
    PVC plastic edge thickness 2 mm
    Dimensions
    Width 1200 mm
    Depth 600 mm
    Height 750 mm
    Overall dimension 1200x600x750 mm

    There are no reviews for this product.

    Write a review
    Note: HTML is not translated!

    Delivery of Products

    The address delivery is free of charge in 5 cities of Ukraine when ordering for the following amount: 

    Kharkiv
    7000 UAH
    Kyiv
    10000 UAH
    Odessa
    7000 UAH
    Dnipro
    8000 UAH
    Poltava
    7000 UAH

    When ordering products for a lesser amount, the cost of address delivery is:  

    Kharkiv
    250 UAH
    Kyiv
    250 UAH
    Odessa
    200 UAH
    Dnipro
    250 UAH
    Poltava
    200 UAH

    If it is necessary to bring the products into the apartment, this service is paid at the rate of 1 UAH per 1 kg of products for each floor. 

    So, for example, if the product you ordered weighs 100 kg, then taking it to the second floor will cost 200 UAH. Bringing it to the 4th floor - 400 UAH.

    If there is a freight elevator in the house, only the first and last floors are paid. 

    Delivery to other regions of Ukraine is carried out using "Nova Poshta" transport company and is paid by the recipient according to the carrier's tariffs.

    To receive the product you need to: 

    1. Provide the original passport or driver's license as well as the reference number with the specified date of delivery of the product and the amount to be paid for delivery. You will receive the reference number in the form of an SMS message to the phone number you indicated in the order. 
    2. When you receive the product, check its integrity. The parcel should be opened only in the presence of the carrier's representatives. If the cargo is damaged, you must draw up a claim, then check the contents of the claim drawn up by you and MANDATORY REPORT THIS TO OUR MANAGERS.  
    3. If you cannot receive the goods personally, then your authorized representative can do it for you. To do this, they should bring their and your passport. In case you cannot transfer your passport to the authorized representative, contact our managers and provide the details of the new recipient. Also, make sure to contact us if you need to redirect your order to another branch of the carrier in your city.
    4. Once you received the goods from the carrier, claims for mechanical damage and incompleteness of the goods will not be accepted!

    If you use the services of transport companies, be sure to pay attention to the fact that they may charge a penalty for late receipt of the order. To avoid such situations, try to collect your goods on time. In case of unforeseen circumstances, you can additionally coordinate the delivery of your goods by calling the carrier. 

    Payment for Products 

    After placing an order, you will make an advance payment of 50% in any way convenient for you. Payment is made at any branch of the bank according to the details of the current account. The rest of the cost of the goods is paid by the buyer upon the manufacture of the ordered furniture.

    Assembly of Furniture 

    When placing an order, you can order the assembly of furniture. Finished furniture, depending on the model, can be delivered either assembled or disassembled. 

    In case of the delivery to regions, delivery of disassembled furniture is carried out, with the exception of chairs. Assembly and installation is carried out by the customer. 

    Error in text!

    Thanks!