My city
Your city — Ашберн?
  • Furniture for kindergartens
  • School furniture
  • Furniture for offices
  • Desk chairs and Armchairs
  • Beds
  • Collections
  • Blackboards and Flipcharts
  • Textile New Goods in stock

    Bedside table for office equipment Sonoma Oak

    • Product Code:П 731
    • Vendor code: 03672
    Color of laminated particleboard:
    Cabinet for Office Equipment Ash-tree Shimo
    Bedside table for office equipment Beech
    Bedside table for office equipment Sonoma Oak
    Bedside table for office equipment Wenge Magic
    Bedside table for office equipment Milk Oak
    Quantity:
    On order 21 days
    1 955 ₴
    Enquire now

    Устойчивая и удобная в использовании офисная тумба под оргтехнику от украинского производителя. На верхней поверхности можно расположить офисную технику средних габаритов — сканер, принтер, МФУ, телефонный аппарат и т.д. Внутри тумбы имеются две полки, закрытые фасадами, изготовленными из ДСП. Также изделие имеет удобную открытую полку, предназначенную для документов и бумаг. Помогает правильно организовать рабочее пространство в помещении, упорядочить хранение документов. Это изделие устанавливается стационарно, снизу конструкции располагаются пластиковые опоры, которые позволяют предотвратить повреждение поверхности пола.

    Характеристики изделия

    Модель: «П 731».

    Основной материал, из которого изготавливается эта тумба — ламинированная ДСП, толщиной 16 мм. Торцы этого материала покрываются кромкой, изготовленной из ПВХ, толщиной 0,5 мм, которая ещё лучше защищает материал от эмиссии формальдегида. Класс эмиссии ламинированной ДСП — Е1, что делает материал безопасным для человека и рекомендованным для использования в производстве бытовой мебели.

    Габаритные размеры офисной тумбы с дверцами составляют 720x450x600 мм, масса полностью собранного изделия — 23 кг.

    Особенности и преимущества

    Эта офисная тумба предназначена для комплектации качественной техникой офисных помещений, государственных учреждений, учебных заведений. Отличный вариант для размещения офисной техники, канцелярских принадлежностей, личных вещей сотрудников, документов и бумаг. Эта модель менее компактна, чем другие изделия из этой же серии «Персонал», однако за счет своего размера она позволяет разместить большее количество полезных вещей.

    Мы предлагаем нашим клиентам самые приятные цены на продукцию нашего производства, а также доставку во все регионы Украины. Заказчики могут выбрать желаемую расцветку этого изделия, из шести вариантов, предлагаемых нами. Сроки изготовления заказанной Вами мебели зависят от уровня загруженности нашего производства и оговариваются менеджером при обработке Вашего заказа.

    Гарантийный срок эксплуатации этой офисной тумбы — 12 месяцев. Обратите внимание: стоимость изделия не включает цену его сборки.

    General characteristics
    Color of laminated particleboard Sonoma Oak
    Weight 23 kg.
    Warranty period 1 year.
    Materials
    Chipboard thickness 16 mm.
    PVC plastic edge thickness 0,5 mm.
    Dimensions
    Width 720 mm.
    Depth 450 mm.
    Height 600 mm.
    Overall dimension 720x450x600 mm

    There are no reviews for this product.

    Write a review
    Note: HTML is not translated!

    Delivery of Products

    The address delivery is free of charge in 5 cities of Ukraine when ordering for the following amount: 

    Kharkiv
    7000 UAH
    Kyiv
    10000 UAH
    Odessa
    7000 UAH
    Dnipro
    8000 UAH
    Poltava
    7000 UAH

    When ordering products for a lesser amount, the cost of address delivery is:  

    Kharkiv
    250 UAH
    Kyiv
    250 UAH
    Odessa
    200 UAH
    Dnipro
    250 UAH
    Poltava
    200 UAH

    If it is necessary to bring the products into the apartment, this service is paid at the rate of 1 UAH per 1 kg of products for each floor. 

    So, for example, if the product you ordered weighs 100 kg, then taking it to the second floor will cost 200 UAH. Bringing it to the 4th floor - 400 UAH.

    If there is a freight elevator in the house, only the first and last floors are paid. 

    Delivery to other regions of Ukraine is carried out using "Nova Poshta" transport company and is paid by the recipient according to the carrier's tariffs.

    To receive the product you need to: 

    1. Provide the original passport or driver's license as well as the reference number with the specified date of delivery of the product and the amount to be paid for delivery. You will receive the reference number in the form of an SMS message to the phone number you indicated in the order. 
    2. When you receive the product, check its integrity. The parcel should be opened only in the presence of the carrier's representatives. If the cargo is damaged, you must draw up a claim, then check the contents of the claim drawn up by you and MANDATORY REPORT THIS TO OUR MANAGERS.  
    3. If you cannot receive the goods personally, then your authorized representative can do it for you. To do this, they should bring their and your passport. In case you cannot transfer your passport to the authorized representative, contact our managers and provide the details of the new recipient. Also, make sure to contact us if you need to redirect your order to another branch of the carrier in your city.
    4. Once you received the goods from the carrier, claims for mechanical damage and incompleteness of the goods will not be accepted!

    If you use the services of transport companies, be sure to pay attention to the fact that they may charge a penalty for late receipt of the order. To avoid such situations, try to collect your goods on time. In case of unforeseen circumstances, you can additionally coordinate the delivery of your goods by calling the carrier. 

    Payment for Products 

    After placing an order, you will make an advance payment of 50% in any way convenient for you. Payment is made at any branch of the bank according to the details of the current account. The rest of the cost of the goods is paid by the buyer upon the manufacture of the ordered furniture.

    Assembly of Furniture 

    When placing an order, you can order the assembly of furniture. Finished furniture, depending on the model, can be delivered either assembled or disassembled. 

    In case of the delivery to regions, delivery of disassembled furniture is carried out, with the exception of chairs. Assembly and installation is carried out by the customer. 

    Error in text!

    Thanks!