Bedside table for office equipment Sonoma Oak
Устойчивая и удобная в использовании офисная тумба под оргтехнику от украинского производителя. На верхней поверхности можно расположить офисную технику средних габаритов — сканер, принтер, МФУ, телефонный аппарат и т.д. Внутри тумбы имеются две полки, закрытые фасадами, изготовленными из ДСП. Также изделие имеет удобную открытую полку, предназначенную для документов и бумаг. Помогает правильно организовать рабочее пространство в помещении, упорядочить хранение документов. Это изделие устанавливается стационарно, снизу конструкции располагаются пластиковые опоры, которые позволяют предотвратить повреждение поверхности пола.
Характеристики изделия
Модель: «П 731».
Основной материал, из которого изготавливается эта тумба — ламинированная ДСП, толщиной 16 мм. Торцы этого материала покрываются кромкой, изготовленной из ПВХ, толщиной 0,5 мм, которая ещё лучше защищает материал от эмиссии формальдегида. Класс эмиссии ламинированной ДСП — Е1, что делает материал безопасным для человека и рекомендованным для использования в производстве бытовой мебели.
Габаритные размеры офисной тумбы с дверцами составляют 720x450x600 мм, масса полностью собранного изделия — 23 кг.
Особенности и преимущества
Эта офисная тумба предназначена для комплектации качественной техникой офисных помещений, государственных учреждений, учебных заведений. Отличный вариант для размещения офисной техники, канцелярских принадлежностей, личных вещей сотрудников, документов и бумаг. Эта модель менее компактна, чем другие изделия из этой же серии «Персонал», однако за счет своего размера она позволяет разместить большее количество полезных вещей.
Мы предлагаем нашим клиентам самые приятные цены на продукцию нашего производства, а также доставку во все регионы Украины. Заказчики могут выбрать желаемую расцветку этого изделия, из шести вариантов, предлагаемых нами. Сроки изготовления заказанной Вами мебели зависят от уровня загруженности нашего производства и оговариваются менеджером при обработке Вашего заказа.
Гарантийный срок эксплуатации этой офисной тумбы — 12 месяцев. Обратите внимание: стоимость изделия не включает цену его сборки.
General characteristics | |
Color of laminated particleboard | Sonoma Oak |
Weight | 23 kg. |
Warranty period | 1 year. |
Materials | |
Chipboard thickness | 16 mm. |
PVC plastic edge thickness | 0,5 mm. |
Dimensions | |
Width | 720 mm. |
Depth | 450 mm. |
Height | 600 mm. |
Overall dimension | 720x450x600 mm |
Delivery of Products
The address delivery is free of charge in 5 cities of Ukraine when ordering for the following amount:
Kharkiv | 7000 UAH |
Kyiv | 10000 UAH |
Odessa | 7000 UAH |
Dnipro | 8000 UAH |
Poltava | 7000 UAH |
When ordering products for a lesser amount, the cost of address delivery is:
Kharkiv | 250 UAH |
Kyiv | 250 UAH |
Odessa | 200 UAH |
Dnipro | 250 UAH |
Poltava | 200 UAH |
If it is necessary to bring the products into the apartment, this service is paid at the rate of 1 UAH per 1 kg of products for each floor.
So, for example, if the product you ordered weighs 100 kg, then taking it to the second floor will cost 200 UAH. Bringing it to the 4th floor - 400 UAH.
If there is a freight elevator in the house, only the first and last floors are paid.
Delivery to other regions of Ukraine is carried out using "Nova Poshta" transport company and is paid by the recipient according to the carrier's tariffs.
To receive the product you need to:
- Provide the original passport or driver's license as well as the reference number with the specified date of delivery of the product and the amount to be paid for delivery. You will receive the reference number in the form of an SMS message to the phone number you indicated in the order.
- When you receive the product, check its integrity. The parcel should be opened only in the presence of the carrier's representatives. If the cargo is damaged, you must draw up a claim, then check the contents of the claim drawn up by you and MANDATORY REPORT THIS TO OUR MANAGERS.
- If you cannot receive the goods personally, then your authorized representative can do it for you. To do this, they should bring their and your passport. In case you cannot transfer your passport to the authorized representative, contact our managers and provide the details of the new recipient. Also, make sure to contact us if you need to redirect your order to another branch of the carrier in your city.
- Once you received the goods from the carrier, claims for mechanical damage and incompleteness of the goods will not be accepted!
If you use the services of transport companies, be sure to pay attention to the fact that they may charge a penalty for late receipt of the order. To avoid such situations, try to collect your goods on time. In case of unforeseen circumstances, you can additionally coordinate the delivery of your goods by calling the carrier.
Payment for Products
After placing an order, you will make an advance payment of 50% in any way convenient for you. Payment is made at any branch of the bank according to the details of the current account. The rest of the cost of the goods is paid by the buyer upon the manufacture of the ordered furniture.
Assembly of Furniture
When placing an order, you can order the assembly of furniture. Finished furniture, depending on the model, can be delivered either assembled or disassembled.
In case of the delivery to regions, delivery of disassembled furniture is carried out, with the exception of chairs. Assembly and installation is carried out by the customer.