Movable bedside table with 3 drawers Sonoma Oak
Успешная работа компании во многом зависит от технической оснащённости её офиса. Такая мебель, как мобильная офисная тумба, призвана сделать работу сотрудников Вашей компании более эффективной, и позволяет рационально распорядиться пространством офиса. Эту офисную тумбу на колёсах можно использовать для размещения документов, различных бумаг, личных вещей сотрудников, образцов продукции, материалов, и т.д. Компактный размер позволяет разместить тумбу под письменным столом или в любом другом удобном для сотрудников месте.
Характеристики
Серия: «Персонал», модель — «П 745».
Корпус и фасады изделия изготовлены из ламинированной ДСП, толщиной 16 мм, класса эмиссии Е1. Для того, чтобы сделать этот материал долговечнее и безопаснее, торцы ЛДСП покрываются кромкой, толщиной 0,5 мм, изготовленной из ПВХ.
Модель, которую можно перемещать на роликах, удобнее и функциональнее большинства стационарных вариантов. Если Вы больше всего цените в мебели мобильность и функциональность — заказывайте эту офисную тумбу на колёсах с доставкой у Ваш регион!
Габаритные размеры изделия составляют 400x460x610 мм, масса — 21 кг.
Особенности и преимущества
Подкатные, или мобильные тумбы — популярные элементы современного офисного интерьера, которые можно закатить под стол и выкатывать тогда, когда понадобится потребность в хранящихся вещах. В помещениях небольших размеров, там, где необходимо рационально и обдуманно использовать имеющееся в распоряжении сотрудников пространство, эта модель становится незаменимой.
Качественные и безопасные материалы, использованные для изготовления этого изделия, а также надёжная фурнитура увеличивают срок его службы. Универсальный дизайн позволяет этой мебели стать гармоничной частью самых разнообразных интерьеров.
Цвет тумбы наши покупатели могут выбрать из шести предлагаемых нами вариантов. Изделие изготавливается на заказ, в заранее оговоренные сроки, которые зависят от текущей загруженности производства.
Гарантийный термин эксплуатации тумбы — 12 месяцев. Обратите внимание: стоимость изделия указана без учета его сборки.
General characteristics | |
Color of laminated particleboard | Sonoma Oak |
Weight | 21 kg. |
Warranty period | 1 year |
Materials | |
Chipboard thickness | 16 mm. |
PVC plastic edge thickness | 0,5 mm. |
Dimensions | |
Width | 400 mm. |
Depth | 460 mm. |
Height | 610 mm. |
Overall dimension | 400x460x610 mm |
Delivery of Products
The address delivery is free of charge in 5 cities of Ukraine when ordering for the following amount:
Kharkiv | 7000 UAH |
Kyiv | 10000 UAH |
Odessa | 7000 UAH |
Dnipro | 8000 UAH |
Poltava | 7000 UAH |
When ordering products for a lesser amount, the cost of address delivery is:
Kharkiv | 250 UAH |
Kyiv | 250 UAH |
Odessa | 200 UAH |
Dnipro | 250 UAH |
Poltava | 200 UAH |
If it is necessary to bring the products into the apartment, this service is paid at the rate of 1 UAH per 1 kg of products for each floor.
So, for example, if the product you ordered weighs 100 kg, then taking it to the second floor will cost 200 UAH. Bringing it to the 4th floor - 400 UAH.
If there is a freight elevator in the house, only the first and last floors are paid.
Delivery to other regions of Ukraine is carried out using "Nova Poshta" transport company and is paid by the recipient according to the carrier's tariffs.
To receive the product you need to:
- Provide the original passport or driver's license as well as the reference number with the specified date of delivery of the product and the amount to be paid for delivery. You will receive the reference number in the form of an SMS message to the phone number you indicated in the order.
- When you receive the product, check its integrity. The parcel should be opened only in the presence of the carrier's representatives. If the cargo is damaged, you must draw up a claim, then check the contents of the claim drawn up by you and MANDATORY REPORT THIS TO OUR MANAGERS.
- If you cannot receive the goods personally, then your authorized representative can do it for you. To do this, they should bring their and your passport. In case you cannot transfer your passport to the authorized representative, contact our managers and provide the details of the new recipient. Also, make sure to contact us if you need to redirect your order to another branch of the carrier in your city.
- Once you received the goods from the carrier, claims for mechanical damage and incompleteness of the goods will not be accepted!
If you use the services of transport companies, be sure to pay attention to the fact that they may charge a penalty for late receipt of the order. To avoid such situations, try to collect your goods on time. In case of unforeseen circumstances, you can additionally coordinate the delivery of your goods by calling the carrier.
Payment for Products
After placing an order, you will make an advance payment of 50% in any way convenient for you. Payment is made at any branch of the bank according to the details of the current account. The rest of the cost of the goods is paid by the buyer upon the manufacture of the ordered furniture.
Assembly of Furniture
When placing an order, you can order the assembly of furniture. Finished furniture, depending on the model, can be delivered either assembled or disassembled.
In case of the delivery to regions, delivery of disassembled furniture is carried out, with the exception of chairs. Assembly and installation is carried out by the customer.