Stationary bedside table with drawer Sonoma Oak Left
Зручна й надійна офісна тумба з шухлядою, виготовлена з ламінованої ДСП класу емісії Е1. Всі матеріали, використані для виготовлення цього виробу, дозволені чинним санітарним законодавством України для використання в навчальних закладах. Знизу, ззаду кути корпусу зрізані, що дозволяє щільно присунути офісну тумбу для документів до стінки з плінтусом.
Характеристики виробу
Серія: «Персонал», модель − «П 742». Ця офісна тумба для документів виготовлена з безпечних і міцних матеріалів:
- корпус і фасади виробу зроблені з ЛДСП, товщиною 16 мм;
- торці ЛДСП покриті ПВХ-крайкою, товщиною 0,5 мм, такого ж кольору, що й поверхня основного матеріалу;
- знизу виробу є невеликі пластикові опори, які дозволяють зменшити ризик пошкодження підлогового покриття (лінолеуму, ламінату й т.д.).
Габаритні розміри тумби офісної (ШхГхВ) складають 350х330х560 мм, вага виробу − 12 кг.
Особливості та переваги
Клієнтам, які хочуть купити офісну тумбу, варто віддати перевагу цій моделі, яка може використовуватися в навчальних закладах − школах і дитячих садках, державних установах й офісах.
Покупці можуть вибрати колір ЛДСП і ПВХ-крайки з п’яти варіантів, які ми пропонуємо за замовчуванням.
Стаціонарна тумба призначена для зберігання документів і паперів, які не потребують зберігання в металевих сейфах. Виріб має висувну шухляду й відділення, закрите дверцятами.
Така офісна тумба дозволяє укомплектувати робоче місце працівника додатковими меблями для зберігання необхідних речей, зразків продукції, паперу інших предметів маленьких та середніх розмірів.
Ми надаємо гарантійний термін експлуатації цього виробу − 12 місяців.
Зверніть увагу: ціна товару на сайті вказана без урахування вартості збирання.
General characteristics | |
Color of laminated particleboard | Sonoma Oak |
Weight | 12 kg. |
Left / Right | Left |
Warranty period | 1 year. |
Materials | |
Chipboard thickness | 16 mm. |
PVC plastic edge thickness | 0,5 mm. |
Dimensions | |
Width | 350 mm. |
Depth | 330 mm. |
Height | 560 mm. |
Overall dimension | 350х330х560 mm |
Delivery of Products
The address delivery is free of charge in 5 cities of Ukraine when ordering for the following amount:
Kharkiv | 7000 UAH |
Kyiv | 10000 UAH |
Odessa | 7000 UAH |
Dnipro | 8000 UAH |
Poltava | 7000 UAH |
When ordering products for a lesser amount, the cost of address delivery is:
Kharkiv | 250 UAH |
Kyiv | 250 UAH |
Odessa | 200 UAH |
Dnipro | 250 UAH |
Poltava | 200 UAH |
If it is necessary to bring the products into the apartment, this service is paid at the rate of 1 UAH per 1 kg of products for each floor.
So, for example, if the product you ordered weighs 100 kg, then taking it to the second floor will cost 200 UAH. Bringing it to the 4th floor - 400 UAH.
If there is a freight elevator in the house, only the first and last floors are paid.
Delivery to other regions of Ukraine is carried out using "Nova Poshta" transport company and is paid by the recipient according to the carrier's tariffs.
To receive the product you need to:
- Provide the original passport or driver's license as well as the reference number with the specified date of delivery of the product and the amount to be paid for delivery. You will receive the reference number in the form of an SMS message to the phone number you indicated in the order.
- When you receive the product, check its integrity. The parcel should be opened only in the presence of the carrier's representatives. If the cargo is damaged, you must draw up a claim, then check the contents of the claim drawn up by you and MANDATORY REPORT THIS TO OUR MANAGERS.
- If you cannot receive the goods personally, then your authorized representative can do it for you. To do this, they should bring their and your passport. In case you cannot transfer your passport to the authorized representative, contact our managers and provide the details of the new recipient. Also, make sure to contact us if you need to redirect your order to another branch of the carrier in your city.
- Once you received the goods from the carrier, claims for mechanical damage and incompleteness of the goods will not be accepted!
If you use the services of transport companies, be sure to pay attention to the fact that they may charge a penalty for late receipt of the order. To avoid such situations, try to collect your goods on time. In case of unforeseen circumstances, you can additionally coordinate the delivery of your goods by calling the carrier.
Payment for Products
After placing an order, you will make an advance payment of 50% in any way convenient for you. Payment is made at any branch of the bank according to the details of the current account. The rest of the cost of the goods is paid by the buyer upon the manufacture of the ordered furniture.
Assembly of Furniture
When placing an order, you can order the assembly of furniture. Finished furniture, depending on the model, can be delivered either assembled or disassembled.
In case of the delivery to regions, delivery of disassembled furniture is carried out, with the exception of chairs. Assembly and installation is carried out by the customer.