Ресепшн "Декор" Ясень Шимо / Дуб молочний Правий
Перший, або один з перших елементів інтер’єру, який бачить відвідувач офісу − це стійка адміністратора, за зовнішнім виглядом якої потенційні партнери й клієнти будуть судити про статус й фінансовий добробут Вашої компанії. Але зовнішній вигляд − не єдине, на що варто орієнтуватися людям, які хочуть купити стійку адміністратора для свого офісу.
Щоб співробітники могли працювати максимально ефективно, стійка для адміністратора повинна бути зручною. Модель «Декор» − відмінний варіант для тих, хто хоче придбати зручну, красиву й функціональну стійку адміністратора за невисокою ціною з доставленням в усі регіони України.
Характеристики виробу
Оригінальний дизайн з витонченими елементами робить можливим використання цієї моделі замовниками, яким потрібна стійка адміністратора в салон краси, готель, офіс, медичний заклад. Також ресепшн «Декор» відмінно підходить для торгових центрів, автосалонів і комунальних установ.
Зовнішній вигляд цієї стійки-ресепшн дозволяє використовувати її в досить широкому діапазоні інтер’єрів. Виріб має конструктивні елементи, створені з металу (перфорованого листа, товщиною 1,2 мм), і ДСП, товщиною 16 мм, торці якого покриті крайкою, виготовленою з ПВХ, товщиною 1 мм. Знизу конструкція спирається на пластикові ніжки, що перешкоджають пошкодженням підлогового покриття.
Маса повністю зібраної й готової до експлуатації конструкції складає 101 кг. Габаритні розміри стійки (ШхГхВ): 1430х830х1220 мм.
Особливості та переваги
Основні переваги моделі «Декор» − це оригінальний і витончений дизайн, якісні та безпечні матеріали й фурнітура. А також респектабельний зовнішній вигляд. Наші покупці можуть вибрати один з двох варіантів цього виробу − лівий або правий, з різним взаємним розташуванням стійки й надставки.
Ця стійка-ресепшн дозволяє раціонально використовувати наявний у Вашому розпорядженні простір, і прекрасно доповнює обстановку сучасного офісу. Вам варто купити ресепшн для адміністратора «Декор», щоб створити комфортні умови для своїх клієнтів, ділових партнерів та інших відвідувачів.
Гарантійний термін експлуатації виробу − 12 місяців.
Загальні характеристики | |
Вага | 101 кг |
Колір ЛДСП | Ясень Шимо / Дуб молочний |
Лівий / Правий | Правий |
Гарантійний термін експлуатації | 1 рік |
Матеріали | |
Товщина ДСП | 16 мм |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 1 мм |
Товщина металу | Перфорований лист 1,2 мм |
Розміри | |
Ширина | 1430 мм |
Глибина | 830 мм |
Висота | 1220 мм |
Габаритний розмір | 1430х830х1220 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.