Тумба для керівника Бук
Красива і якісна тумба для керівника з трьома ящиками призначена для облаштування кабінетів для керівників в офісах та інших установах. Також може бути використана в школах і ВУЗах, як елемент меблів для вчителя, а також в домашніх умовах. Передбачена для зберігання документів, канцелярських предметів і особистих речей.Завдяки вишуканому дизайну легко впишеться в будь-які інтер'єри.
Характеристики виробу
Конструкція тумби має 3 висувних ящика, які виконані на безшумних телескопічних направляючих, що забезпечує їх повне відкриття. Корпус виробу встановлений на чотирьох коліщатках, що робить тумбу ще більш мобільною та дозволяє легко переміщати її по кабінету.
- Габаритні розміри складають: 400х440х550 мм
- Вага: 22 кг
Особливості та переваги
Компанія «Меблі Техностиль» є прямим виробником даної продукції, тому, якщо вам потрібна тумба для столу керівника дешево і без будь-яких націнок - ми радимо зробити замовлення саме у нас! Для цього, просто, заповніть форму замовлення в нашому інтернет-магазині. Весь процес займе у вас не більше 5 хвилин.
Ми пропонуємо офісні тумби за найнижчими цінами, що виготовлені з якісних зносостійких матеріалів, які відповідають усім стандартам українського законодавства.
Доставка здійснюється за допомогою транспортних компаній в усі регіони України. Вартість доставки оплачується окремо в залежності від тарифів перевізника.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання, зателефонуйте нашим менеджерам за телефонами, що вказані в розділі «Наші контакти» і вони з радістю нададуть відповіді на всі ваші запитання.
Гарантійний термін експлуатації становить 12 місяців.
Загальні характеристики | |
Вага | 22 кг |
Колір ЛДСП | Бук |
Розміри | |
Ширина | 400 мм |
Глибина | 440 мм |
Висота | 550 мм |
Габаритний розмір | 400х440х550 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.