- Домашня сторінка
- Меблі для офісів
- Столи робочі
- Письмовий стіл П 173 Бук
Письмовий стіл П 173 Бук
- Модель:П 173
- Артикул: 01844
Простий і надійний письмовий стіл з мінімалістичним дизайном. Модель виготовлена з ДСП високої якості, має стійку конструкцію. Завдяки своєму універсальному дизайну, цей стіл відмінно вписується в різноманітні інтер’єри. Його можна використовувати для комплектації навчальних закладів, офісів та інших установ.
Характеристики виробу
Матеріал, з якого створений цей стіл − ламінована ДСП, товщиною 16 мм. Торці ДСП оброблені ПВХ-крайкою такого ж кольору, що й гладка поверхня стільниці. Основна особливість цієї моделі − можливість замовити її в необхідному габаритному розмірі з великої кількості представлених. Торці стільниці покриті ПВХ-крайкою, товщиною 1 мм, а торці стойових – плівкою, товщиною 0,5 мм.
Замовники можуть вибрати бажаний колір ДСП із запропонованих вище 6 варіантів. Виріб виготовляється на замовлення. Термін виготовлення, залежно від завантаженості виробництва − до 20 робочих днів.
Особливості моделі
Маса виробу залежить від габаритних розмірів і становить, залежно від моделі:
- «П 160», 800x600x750 мм, 19 кг;
- «П 161», 1000x600x750 мм, 22 кг;
- «П 170», 800x700x750 мм, 21 кг;
- «П 171», 1000x700x750 мм, 24 кг;
- «П 162», 1200x600x750 мм, 24 кг;
- «П 163», 1400x600x750 мм, 25 кг;
- «П 172», 1200x700x750 мм, 26 кг;
- «П 173», 1400x700x750 мм, 30 кг.
Якщо Вам потрібно купити письмовий стіл універсального дизайну та простої конструкції, зручний в експлуатації, оформляйте замовлення на нашому сайті. Якщо у Вас виникли додаткові питання, зв’яжіться з нашими співробітниками за допомогою одного з номерів, вказаних в розділі «Наші контакти»!
Гарантійний термін експлуатації даного виробу становить 12 місяців.
Загальні характеристики | |
Вага | 30 кг. |
Колір ЛДСП | Бук |
Гарантійний термін експлуатації | 12 місяців |
Матеріали | |
Товщина ДСП | 16 мм. |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 0,5 мм. |
Розміри | |
Ширина | 1400 мм. |
Глибина | 700 мм. |
Висота | 750 мм. |
Габаритний розмір | 1400x700x750 мм. |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.
Опис
Простий і надійний письмовий стіл з мінімалістичним дизайном. Модель виготовлена з ДСП високої якості, має стійку конструкцію. Завдяки своєму універсальному дизайну, цей стіл відмінно вписується в різноманітні інтер’єри. Його можна використовувати для комплектації навчальних закладів, офісів та інших установ.
Характеристики виробу
Матеріал, з якого створений цей стіл − ламінована ДСП, товщиною 16 мм. Торці ДСП оброблені ПВХ-крайкою такого ж кольору, що й гладка поверхня стільниці. Основна особливість цієї моделі − можливість замовити її в необхідному габаритному розмірі з великої кількості представлених. Торці стільниці покриті ПВХ-крайкою, товщиною 1 мм, а торці стойових – плівкою, товщиною 0,5 мм.
Замовники можуть вибрати бажаний колір ДСП із запропонованих вище 6 варіантів. Виріб виготовляється на замовлення. Термін виготовлення, залежно від завантаженості виробництва − до 20 робочих днів.
Особливості моделі
Маса виробу залежить від габаритних розмірів і становить, залежно від моделі:
- «П 160», 800x600x750 мм, 19 кг;
- «П 161», 1000x600x750 мм, 22 кг;
- «П 170», 800x700x750 мм, 21 кг;
- «П 171», 1000x700x750 мм, 24 кг;
- «П 162», 1200x600x750 мм, 24 кг;
- «П 163», 1400x600x750 мм, 25 кг;
- «П 172», 1200x700x750 мм, 26 кг;
- «П 173», 1400x700x750 мм, 30 кг.
Якщо Вам потрібно купити письмовий стіл універсального дизайну та простої конструкції, зручний в експлуатації, оформляйте замовлення на нашому сайті. Якщо у Вас виникли додаткові питання, зв’яжіться з нашими співробітниками за допомогою одного з номерів, вказаних в розділі «Наші контакти»!
Гарантійний термін експлуатації даного виробу становить 12 місяців.
Характеристики
Загальні характеристики Вага 30 кг. Колір ЛДСП Бук Гарантійний термін експлуатації 12 місяців Матеріали Товщина ДСП 16 мм. Товщина пластикової крайки ПВХ 0,5 мм. Розміри Ширина 1400 мм. Глибина 700 мм. Висота 750 мм. Габаритний розмір 1400x700x750 мм. Оплата та доставка
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків 7000 грн Київ 10000 грн Одеса 7000 грн Дніпро 8000 грн Полтава 7000 грн При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків 250 грн Київ 250 грн Одеса 200 грн Дніпро 250 грн Полтава 200 грн При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.
Відгуки (0)