Ваше місто
Ваше місто — Ашберн?
  • Меблі для садочків
  • Меблі для шкіл
  • Меблі для офісів
  • Стільці та крісла
  • Колекції
  • Ліжка
  • Дошки й фліпчарти
  • Текстиль Новинки Товари в наявності

    Стіл робочий 2-тумбовий з 6 шухлядами П 465 Дуб сонома

    • Модель:П 465
    • Артикул: 06912
    Колір ЛДСП:
    Стіл робочий 2-тумбовий з 6 шухлядами П 465 Ясень Шимо
    Стіл робочий 2-тумбовий з 6 шухлядами П 465 Бук
    Стіл робочий 2-тумбовий з 6 шухлядами П 465 Дуб молочний
    Стіл робочий 2-тумбовий з 6 шухлядами П 465 Венге Магія
    Стіл робочий 2-тумбовий з 6 шухлядами П 465 Дуб сонома
    Габаритний розмір:
    --- Оберіть ---
    Кількість:
    Під замовлення 21 робочий день
    5 215 ₴
    Додати в кошик

    Місткий і надійний письмовий стіл з тумбою та шухлядою, за допомогою якого можна організувати зручне робоче місце для офісного працівника, викладача або будь-якого фахівця, якому потрібно тримати в столі багато документів і паперів. Дві місткі тумби з трьома шухлядами й полицею розташовані з обох боків столу. Міцна, надійна й зручна модель розрахована для обладнання широкого спектру офісних приміщень, навчальних закладів, державних установ.

    Характеристики моделі

    Серія: «Персонал».

    Модель: «П 465» і «П 475».

    Замовники, яким необхідно купити стіл з тумбами, можуть вибрати одну з двох моделей цього столу, з різними габаритними розмірами й масою:

    • «П 465», 1500x600x750 мм, маса − 66 кг;
    • «П 475», 1500x700x750 мм, маса − 68 кг.

    Виріб виготовлено з ДСП, товщиною 16 мм. Торці ДСП покриті ПВХ-крайкою, товщиною 1 мм − для стільниці, і 0,5 мм − для стойових та інших елементів. ДСП, використана для виготовлення цього виробу − матеріал класу емісії Е1, безпечний для людини та дозволений до використання у виробництві меблів, з якими контактують діти й підлітки.

    Особливості виробу

    Стійка й надійна модель має стильний, простий і лаконічний дизайн. Стіл добре вписується в різноманітні інтер’єри сучасних офісних приміщень. Завдяки наявності великої кількості складових елементів, у цей стіл можна помістити велику кількість документів і паперів, які можна зберігати в робочому столі, а не спеціальних шафах і сейфах для документів.

    Термін виготовлення офісного столу з тумбою може становити до 35 робочих днів з моменту замовлення, в залежності від завантаженості виробництва. Вартість виробу вказана без складання.

    Гарантійний термін використання для цієї моделі становить 12 місяців.

    Загальні характеристики
    Вага 66 кг.
    Колір ЛДСП Дуб сонома
    Гарантійний термін експлуатації 1 рік.
    Матеріали
    Товщина ДСП 16 мм.
    Товщина пластикової крайки ПВХ 0,5 мм.
    Розміри
    Ширина 1500 мм.
    Глибина 600 мм.
    Висота 750 мм.
    Габаритний розмір 1500x600x750 мм

    Немає відгуків про цей товар.

    Написати відгук
    Увага: HTML не підтримується!

    Доставка товарів

    Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:

    Харків7000 грн
    Київ10000 грн
    Одеса7000 грн
    Дніпро8000 грн
    Полтава7000 грн

    При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:

    Харків250 грн
    Київ250 грн
    Одеса200 грн
    Дніпро250 грн
    Полтава200 грн

    При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.

    Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.

    При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.

    Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.

    Для отримання товару Вам необхідно:

    1. Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
    2. При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
    3.  У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
    4. Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються! 

    Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.

    Оплата товарів

    Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.

    Збірка меблів

    При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.

    У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.

    Error in text!

    Thanks!