Ваше місто
Ваше місто — Ашберн?
  • Меблі для садочків
  • Меблі для шкіл
  • Меблі для офісів
  • Стільці та крісла
  • Колекції
  • Ліжка
  • Дошки й фліпчарти
  • Текстиль Новинки Товари в наявності

    Тумба стаціонарна з шухлядою Бук Правий

    • Модель:П 742
    • Артикул: 03696
    Колір ЛДСП:
    Тумба стаціонарна з шухлядою Ясень Шимо Лівий
    Тумба стаціонарна з шухлядою Бук Лівий
    Тумба стаціонарна з шухлядою Дуб молочний Лівий
    Тумба стаціонарна з шухлядою Венге Магія Лівий
    Тумба стаціонарна з шухлядою Дуб сонома Лівий
    Лівий / Правий:
    --- Оберіть ---
    Кількість:
    Під замовлення 21 робочий день
    1 050 ₴
    Додати в кошик

    Зручна й надійна офісна тумба з шухлядою, виготовлена з ламінованої ДСП класу емісії Е1. Всі матеріали, використані для виготовлення цього виробу, дозволені чинним санітарним законодавством України для використання в навчальних закладах. Знизу, ззаду кути корпусу зрізані, що дозволяє щільно присунути офісну тумбу для документів до стінки з плінтусом.

    Характеристики виробу

    Серія: «Персонал», модель − «П 742». Ця офісна тумба для документів виготовлена з безпечних і міцних матеріалів:

    • корпус і фасади виробу зроблені з ЛДСП, товщиною 16 мм;
    • торці ЛДСП покриті ПВХ-крайкою, товщиною 0,5 мм, такого ж кольору, що й поверхня основного матеріалу;
    • знизу виробу є невеликі пластикові опори, які дозволяють зменшити ризик пошкодження підлогового покриття (лінолеуму, ламінату й т.д.).

    Габаритні розміри тумби офісної (ШхГхВ) складають 350х330х560 мм, вага виробу − 12 кг.

    Особливості та переваги

    Клієнтам, які хочуть купити офісну тумбу, варто віддати перевагу цій моделі, яка може використовуватися в навчальних закладах − школах і дитячих садках, державних установах й офісах.

    Покупці можуть вибрати колір ЛДСП і ПВХ-крайки з п’яти варіантів, які ми пропонуємо за замовчуванням.

    Стаціонарна тумба призначена для зберігання документів і паперів, які не потребують зберігання в металевих сейфах. Виріб має висувну шухляду й відділення, закрите дверцятами.

    Така офісна тумба дозволяє укомплектувати робоче місце працівника додатковими меблями для зберігання необхідних речей, зразків продукції, паперу інших предметів маленьких та середніх розмірів.

    Ми надаємо гарантійний термін експлуатації цього виробу − 12 місяців.

    Зверніть увагу: ціна товару на сайті вказана без урахування вартості збирання.

    Загальні характеристики
    Вага 12 кг.
    Колір ЛДСП Бук
    Лівий / Правий Правий
    Гарантійний термін експлуатації 1 рік.
    Матеріали
    Товщина ДСП 16 мм.
    Товщина пластикової крайки ПВХ 0,5 мм.
    Розміри
    Ширина 350 мм.
    Глибина 330 мм.
    Висота 560 мм.
    Габаритний розмір 350х330х560 мм

    Немає відгуків про цей товар.

    Написати відгук
    Увага: HTML не підтримується!

    Доставка товарів

    Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:

    Харків7000 грн
    Київ10000 грн
    Одеса7000 грн
    Дніпро8000 грн
    Полтава7000 грн

    При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:

    Харків250 грн
    Київ250 грн
    Одеса200 грн
    Дніпро250 грн
    Полтава200 грн

    При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.

    Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.

    При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.

    Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.

    Для отримання товару Вам необхідно:

    1. Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
    2. При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
    3.  У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
    4. Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються! 

    Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.

    Оплата товарів

    Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.

    Збірка меблів

    При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.

    У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.

    Error in text!

    Thanks!