Тумба стаціонарна Бук Лівий
Зручна й досить містка офісна тумба, яку можна використовувати в офісних приміщеннях, навчальних закладах, державних установах. Модель виготовлена з безпечних матеріалів, дозволених чинним санітарним законодавством для використання в навчальних закладах.
Характеристики виробу
Серія: «Персонал», модель − «П 741». Ця офісна тумба для документів виготовлена з таких матеріалів:
- основа конструкції тумби офісної − ламінована ДСП, товщиною 16 мм, з якої виготовлений корпус і фасади. Клас емісії Е1;
- торці ЛДСП покриті крайкою, виготовленою з ПВХ, товщиною 0,5 мм;
- габаритні розміри виробу (ШхГхВ) − 350х330х560 мм, вага − 12 кг;
- знизу є невеликі пластикові опори, які зменшують ризик пошкодження підлогового покриття.
Особливості та переваги
Клієнти, які хочуть купити офісну тумбу, можуть вибрати, з якого боку будуть відкриватися дверцята − зліва чи справа. Ззаду форма виробу стає усіченою, що дозволяє наблизити тумбу впритул до стінки, яка має плінтус.
Пропонована нашим інтернет-магазином, стаціонарна тумба − «класика» офісних меблів. Конструкція ставиться на підлогу в зручному для офісних працівників місці. Всередині є два відділення, у яких можна зберігати документи, папери, й інші невеликі речі, необхідні в офісі.
Гарантійний термін експлуатації виробу становить 12 місяців.
Зверніть увагу: ціна на офісну тумбу для документів вказана без урахування вартості збирання виробу.
Загальні характеристики | |
Вага | 12 кг. |
Колір ЛДСП | Бук |
Лівий / Правий | Лівий |
Гарантійний термін експлуатації | 1 рік. |
Матеріали | |
Товщина ДСП | 16 мм. |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 0,5 мм. |
Розміри | |
Ширина | 350 мм. |
Глибина | 330 мм. |
Висота | 560 мм. |
Габаритний розмір | 350х330х560 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.