Ресепшн "Стандарт" Бук Правий
Збираючись купити ресепшн, потрібно підібрати варіант, який не тільки матиме естетичний і красивий зовнішній вигляд, буде підходити за стилем до інших елементів інтер’єру. Але й буде функціональним і зручним для співробітників. Зручна стійка адміністратора «Стандарт» − приклад функціональних і витончених меблів. Знаходячись у Вашому офісі, буде працювати на репутацію компанії. Створюватиме у відвідувачів офісу, потенційних клієнтів і партнерів по бізнесу позитивне враження про фінансовий статус вашої компанії.
Характеристики виробу
Стильна й надійна стійка адміністратора «Стандарт» підходить для широкого діапазону інтер’єрів. Завдяки універсальності дизайну, її можна використовувати в інтер’єрах комерційних компаній, торгових центрів, медичних і державних установ.
Для виготовлення цього виробу використана якісна фурнітура − ДСП класу емісії Є1, товщиною 16 мм, та перфорований металевий лист, товщиною 1,2 мм. Торці ламінованої ДСП покриваються пластиковою крайкою, товщиною 1 мм, у колір поверхні матеріалу.
Габаритні розміри стійки адміністратора (ШхГхВ) складають 1800х1100х1200 мм, маса зібраного й повністю готового до експлуатації виробу − 120 кг.
Особливості моделі та її переваги
Ресепшн виготовляється в індивідуальному порядку, на замовлення. Конкретні терміни виготовлення обумовлюються під час оформлення та обробки Вашого замовлення менеджером.
Наші клієнти можуть купити стійку адміністратора в лівому або правому варіанті виконання, на вибір. Ці меблі − центральний компонент зони ресепшн, яка може виступати в якості постійного комфортного робочого місця для адміністратора або офіс-менеджера.
Перше враження, яке отримує людина, яка прийшла в Ваш офіс − завжди найсильніше. Подбайте про те, щоб Ваш офіс справляв на гостей лише позитивне враження − придбайте недорого модель для адміністратора «Стандарт». Ці меблі ідеально підходять замовникам, які хочуть купити ресепшн в офіс, стиль якої буде поєднувати в собі елементи класики й модерну.
Гарантійний термін експлуатації стійки-ресепшн становить 12 місяців.
Загальні характеристики | |
Вага | 120 кг |
Колір ЛДСП | Бук |
Лівий / Правий | Правий |
Гарантійний термін експлуатації | 1 рік |
Матеріали | |
Товщина ДСП | 16 мм |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 1 мм |
Товщина металу | Перфорований лист 1,2 мм |
Розміри | |
Ширина | 1800 мм |
Глибина | 1100 мм |
Висота | 1200 мм |
Габаритний розмір | 1800х1100х1200 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.