Стіл приставний для керівника К 42 Бук
Витончений і якісний приставний стіл призначений для використання в кабінетах керівників, які проводять наради або спілкуються зі співробітниками. Достатньо купити приставний стіл, щоб перетворити робоче місце керівника в імпровізований стіл для нарад. І створити додатковий простір для співробітників та їх ноутбуків. Цей приставний елемент відмінно підходить за стилістикою до столів керівників, які є в асортименті нашого інтернет-магазину.
Характеристика виробу
Ми пропонуємо нашим клієнтам купити приставний стіл, який ми виготовляємо на замовлення. Покупці можуть вибрати необхідну модель з відповідними габаритними розмірами. Для замовлення доступні наступні моделі:
- «До 40»: 800x600x750 мм, маса − 24 кг;
- «До 41»: 1000x600x750 мм, маса − 27 кг;
- «До 42»: 1200x600x750 мм, маса − 32 кг.
Основний матеріал, з якого виготовлений офісний приставний стіл для кабінету керівника − ламінована ДСП класу емісії Є1. Товщина ЛДСП стільниці − 32 мм, інших елементів конструкції − 16 мм. Торці цього матеріалу покриті ПВХ-крайкою, товщиною 2 мм для стільниці й 0,5 мм − для стойових.
Крім стойових з ДСП виріб має хромовану опору з металу. Знизу конструкції розташовані невеликі опори, виготовлені з пластику, які запобігають ушкодженню підлогового покриття.
Особливості та переваги товару
Ця модель відмінно вписується в інтер’єр будь-якого офісу, дозволяючи більш повно й раціонально використовувати простір приміщення.
Приставний стіл добре підходить для того, щоб розширити наявний робочий простір, зручно розташувати додаткові документи й техніку, посадити за одним столом кількох співробітників або відвідувачів, організувати місце для наради. Найчастіше приставний елемент розташовується перпендикулярно до основного столу.
Переваги цього виробу − компактність, мобільність й зручність. Саме тому приставний стіл користується популярністю серед замовників, які прагнуть оптимізувати простір.
Гарантійний термін експлуатації виробу становить 12 місяців.
Ціна товару вказана без урахування вартості збирання.
Загальні характеристики | |
Вага | 32 кг |
Колір ЛДСП | Бук |
Гарантійний термін експлуатації | 1 рік |
Матеріали | |
Матерріал стільниці | ДСП 32 мм |
Товщина ДСП | 16 мм |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 2 мм |
Розміри | |
Ширина | 1200 мм |
Глибина | 600 мм |
Висота | 750 мм |
Габаритний розмір | 1200x600x750 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.