Стіл керівника (прямий) Ясень Шимо
Вибираючи меблі для житлового приміщення, можна багато в чому орієнтуватися на власні смаки й переваги, але, якщо Вам необхідно купити стіл у кабінет керівника, доведеться дотримуватись деяких правил. Меблі, розташовані в цьому приміщенні, і зокрема офісний стіл для керівника, повинні працювати на імідж Вашої компанії, формувати у відвідувачів кабінету начальника його солідний і позитивний образ.
Дизайн кабінету й письмовий стіл для керівника можуть відображати його стиль роботи, і навіть впливати на психологічну обстановку в колективі. Правильно підібраний стіл може стати основним елементом інтер’єру кабінету керівництва компанії. Замовляйте модель «Неон К 2», щоб сформувати оригінальний і солідний стиль для кабінету начальства!
Характеристики виробу
Модель: «К 2».
Охочі купити стіл для керівника можуть віддати перевагу цій моделі, виготовленій з безпечних матеріалів, основний з яких − ДСП класу емісії Е1. Товщина ЛДСП, з якої виготовлена стільниця виробу − 32 мм. Усі інші елементи зроблені з ламінованої ДСП, товщиною 16 мм.
Торці стільниці покриті крайкою, товщиною 2 мм. Торці інших елементів – крайкою, товщиною 0,5 мм. Знизу розташовуються невеликі пластикові опори, що перешкоджають пошкодженням поверхні підлоги.
Маса зібраного виробу, повністю готового до експлуатації − 50 кг. Габаритні розміри конструкції − 1400x700x780 мм.
Особливості та переваги
Фахівці з дизайну інтер’єрів та співробітники, яким потрібно купити офісний стіл для керівника, завжди прагнуть замовити ту модель, яка б відображала характер керівника, його стиль життя та управління.
Наші покупці можуть вибрати один із п'яти кольорів, пропонованих нами за замовчуванням. Ця модель − ідеальний варіант у тих випадках, коли потрібно придбати стіл для керівника дешево, але при цьому отримати якісний і стильний виріб.
Терміни виготовлення товару залежать від поточної завантаженості нашого виробництва й обумовлюються менеджерами під час обробки або оформлення замовлення.
Гарантійний термін використання столу − 12 місяців, як і для інших зразків корпусних меблів.
Увага: ціна виробу на сайті вказана без урахування вартості його збірки.
Загальні характеристики | |
Вага | 50 кг |
Колір ЛДСП | Ясень Шимо |
Гарантійний термін експлуатації | 1 год |
Матеріали | |
Матерріал стільниці | ДСП 32 мм |
Товщина ДСП | 16 мм |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 2 мм |
Розміри | |
Ширина | 1400 мм |
Глибина | 700 мм |
Висота | 780 мм |
Габаритний розмір | 1400x700x780 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.