Стіл керівника з шухлядами Ясень Шимо
Підбирати стіл для керівника завжди важливо з огляду на стиль інтер’єру, у якому й передбачається його розміщення. Інтер’єр приміщення може бути пафосним, прикрашеним безліччю дорогих речей. Або ж навпаки, простим і лаконічним, презентуючи стиль управління керівника як демократичний. Тому так важливий стіл керівника, який повинен бути не тільки зручним, але й створювати у відвідувачів відчуття значущості керівника, його платоспроможності та впевненості у своїх силах.
Ця модель відповідає всім вимогам, що пред’являються до такого роду меблів. Ви можете замовити його на нашому сайті з доставленням у будь-який регіон України!
Характеристики виробу
Модель: «К3».
Клієнти, яким потрібно купити стіл керівника, можуть придбати в нашому інтернет-магазині цю модель, виготовлену тільки з якісних і безпечних матеріалів. Основний матеріал − ламінована ДСП класу емісії Е1, товщиною 32 мм для стільниці й 16 мм − для всіх інших елементів конструкції. Торці ЛДСП покриті крайкою, зробленою з ПВХ, товщиною 2 мм для стільниці і 0,5 мм для інших елементів.
Ця модель виглядає досить серйозно й солідно, як й інші офісні меблі нашої компанії. Відмінно поєднується з іншими зразками меблів, створюючи єдиний ансамбль.
Габаритні розміри виробу − 1600х800х780 мм, маса − 115 кг.
Переваги та особливості
Як виробник, ми пропонуємо зручні для покупців ціни на продукцію власного виробництва, тому дана модель відмінно підходить охочим купити офісний стіл для керівника за доступною ціною, оформивши замовлення на нашому сайті.
Ще один вагомий привід купити офісний стіл для керівника моделі «К3» − його місткість, наявність двох відділень з шухлядами, з лівого й правого боку. Гарантійний термін експлуатації виробу, як й інших корпусних меблів, становить 12 місяців.
Зверніть увагу: ціна на цей товар вказана без вартості складання виробу.
Загальні характеристики | |
Вага | 115 кг |
Колір ЛДСП | Ясень Шимо |
Матеріали | |
Матерріал стільниці | ДСП 32 мм |
Товщина ДСП | 16 мм |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 2 мм |
Розміри | |
Ширина | 1600 мм |
Глибина | 800 мм |
Висота | 780 мм |
Габаритний розмір | 1600x800x780 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.