- Домашня сторінка
- Меблі для офісів
- Столи робочі
- Конференц-стіл П 23/32 Дуб сонома Товщина ДСП - 32 мм
Конференц-стіл П 23/32 Дуб сонома Товщина ДСП - 32 мм
- Модель:П 23/32
- Артикул: 07003
Інтер’єр сучасного офісу − свого роду візитна картка компанії. Приміщення для переговорів, у яке найчастіше запрошують співробітників і потенційних клієнтів, має бути обставлене ретельно підібраними меблями. Як і більшість меблів для переговорного приміщення, цей конференц-стіл не має гострих кутів, про які відвідувачі кімнати могли б зачепитися, пошкодивши одяг або отримавши забиття. Цей конференц стіл, витриманий у сучасному стилі, − вибір багатьох серйозних компаній і установ.
Характеристики виробу
Серія: «Персонал».
Ми рекомендуємо цей виріб клієнтам, які хочуть купити стіл у конференц-зал, і отримати надійні й стильні меблі за невисокою вартістю. Для замовлення доступні кілька моделей, з різними габаритними розмірами й масою:
- «П 23/16»: 2300x800x750 мм, маса − 40 кг;
- «П 23/32»: 2300x800x750 мм, маса − 50 кг;
- «П 26/16», 2600x1000x750 мм, маса − 50 кг;
- «П 26/32», 2600x1000x750 мм, маса − 65 кг.
Основний матеріал, з якого виготовлений цей стіл для переговорів − ламінована ДСП класу Е1. Стільниця може бути виготовлена з листа, товщиною 32 або 16 мм, решта частин конструкції − з листа ЛДСП, товщиною 16 мм. Торці цих плит покриваються крайкою, товщиною 2 мм − для стільниці, і 0,5 мм − для всіх інших елементів.
Крім стойових, виготовлених з ДСП, конструкція має чотири металеві ніжки з хромованого металу. Невеликі пластикові опори, розташовані знизу, дозволяють уникнути пошкоджень поверхні підлоги.
Переваги та особливості
Клієнти, які хочуть купити конференц-стіл недорого, можуть вибрати потрібне їм забарвлення з декількох варіантів, які ми пропонуємо за замовчуванням. Ця модель ідеально вписується в більшість сучасних інтер’єрів переговорних кімнат, і завдяки своїй витонченості та стилю може позитивно працювати на імідж Вашої компанії.
Переговорний стіл − це центральне місце, за яким проходить обговорення важливих питань і укладання вигідних контрактів. Хочете, щоб він позитивно впливав на Ваш імідж − обирайте відповідні габарити й забарвлення, і замовляйте цю модель з доставленням у будь-яке місто України.
Гарантія експлуатації виробу − 1 рік.
Зверніть увагу: ціна товару вказана без урахування вартості збирання.
Загальні характеристики | |
Вага | 50 кг |
Колір ЛДСП | Дуб сонома |
Гарантійний термін експлуатації | 1 рік |
Матеріали | |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 0,5 мм |
Товщина ЛДСП | 32 мм |
Розміри | |
Ширина | 2300 мм |
Глибина | 800 мм |
Висота | 750 мм |
Габаритний розмір | 2300х800х750 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.
Опис
Інтер’єр сучасного офісу − свого роду візитна картка компанії. Приміщення для переговорів, у яке найчастіше запрошують співробітників і потенційних клієнтів, має бути обставлене ретельно підібраними меблями. Як і більшість меблів для переговорного приміщення, цей конференц-стіл не має гострих кутів, про які відвідувачі кімнати могли б зачепитися, пошкодивши одяг або отримавши забиття. Цей конференц стіл, витриманий у сучасному стилі, − вибір багатьох серйозних компаній і установ.
Характеристики виробу
Серія: «Персонал».
Ми рекомендуємо цей виріб клієнтам, які хочуть купити стіл у конференц-зал, і отримати надійні й стильні меблі за невисокою вартістю. Для замовлення доступні кілька моделей, з різними габаритними розмірами й масою:
- «П 23/16»: 2300x800x750 мм, маса − 40 кг;
- «П 23/32»: 2300x800x750 мм, маса − 50 кг;
- «П 26/16», 2600x1000x750 мм, маса − 50 кг;
- «П 26/32», 2600x1000x750 мм, маса − 65 кг.
Основний матеріал, з якого виготовлений цей стіл для переговорів − ламінована ДСП класу Е1. Стільниця може бути виготовлена з листа, товщиною 32 або 16 мм, решта частин конструкції − з листа ЛДСП, товщиною 16 мм. Торці цих плит покриваються крайкою, товщиною 2 мм − для стільниці, і 0,5 мм − для всіх інших елементів.
Крім стойових, виготовлених з ДСП, конструкція має чотири металеві ніжки з хромованого металу. Невеликі пластикові опори, розташовані знизу, дозволяють уникнути пошкоджень поверхні підлоги.
Переваги та особливості
Клієнти, які хочуть купити конференц-стіл недорого, можуть вибрати потрібне їм забарвлення з декількох варіантів, які ми пропонуємо за замовчуванням. Ця модель ідеально вписується в більшість сучасних інтер’єрів переговорних кімнат, і завдяки своїй витонченості та стилю може позитивно працювати на імідж Вашої компанії.
Переговорний стіл − це центральне місце, за яким проходить обговорення важливих питань і укладання вигідних контрактів. Хочете, щоб він позитивно впливав на Ваш імідж − обирайте відповідні габарити й забарвлення, і замовляйте цю модель з доставленням у будь-яке місто України.
Гарантія експлуатації виробу − 1 рік.
Зверніть увагу: ціна товару вказана без урахування вартості збирання.
Характеристики
Загальні характеристики Вага 50 кг Колір ЛДСП Дуб сонома Гарантійний термін експлуатації 1 рік Матеріали Товщина пластикової крайки ПВХ 0,5 мм Товщина ЛДСП 32 мм Розміри Ширина 2300 мм Глибина 800 мм Висота 750 мм Габаритний розмір 2300х800х750 мм Оплата та доставка
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків 7000 грн Київ 10000 грн Одеса 7000 грн Дніпро 8000 грн Полтава 7000 грн При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків 250 грн Київ 250 грн Одеса 200 грн Дніпро 250 грн Полтава 200 грн При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.
Відгуки (0)