Тумба стаціонарна з полицею Ясень Шимо Лівий
Міцна й досить компактна офісна тумба для документів − класичний виріб, що легко вписується в інтер’єри сучасних офісів. Може використовуватися в школах, дитячих садках, державних і комерційних установах. Ця стаціонарна тумба виготовлена з матеріалів, дозволених чинним санітарним законодавством України для використання в навчальних закладах.
Характеристики виробу
Серія: «Персонал», модель − «П 743». Для виготовлення тумби в офіс були використані такі матеріали:
Габаритні розміри моделі (ШхГхВ) складають 350х330х560 мм, вага − 12 кг.
Особливості та переваги
Наші покупці можуть вибрати колір ламінованої ДСП з п’яти варіантів, пропонованих нами за замовчуванням. Також замовники можуть вибрати, з якого боку будуть відкриватися дверцята виробу − зліва чи справа. Відмітна особливість моделі «П 743» − наявність відкритої полиці над закритим відділенням. Ззаду виробу корпус має виріз, призначений для того, щоб щільно присунути тумбу до стіни з плінтусом. Це дозволяє більш ефективно використовувати простір приміщення.
Клієнти, які хочуть купити офісну тумбу, можуть замовити цей виріб з доставленням у будь-який регіон України. Замовляйте офісну тумбу для документів на нашому сайті самостійно або зв’яжіться з нашими менеджерами, щоб отримати допомогу в оформленні замовлення!
Гарантійний термін експлуатації цього виробу становить 12 місяців.
Зверніть увагу: ціна виробу вказана без урахування вартості збирання.
Загальні характеристики | |
Вага | 12 кг. |
Колір ЛДСП | Ясень Шимо |
Лівий / Правий | Лівий |
Гарантійний термін експлуатації | 1 рік. |
Матеріали | |
Товщина ДСП | 16 мм. |
Товщина пластикової крайки ПВХ | 0,5 мм. |
Розміри | |
Ширина | 350 мм. |
Глибина | 330 мм. |
Висота | 560 мм. |
Габаритний розмір | 350х330х560 мм |
Доставка товарів
Адресна доставка здійснюється безкоштовно в 5 містах України при замовленні на наступну суму:
Харків | 7000 грн |
Київ | 10000 грн |
Одеса | 7000 грн |
Дніпро | 8000 грн |
Полтава | 7000 грн |
При замовленні товару не меншу суму, вартість адресної доставки складає:
Харків | 250 грн |
Київ | 250 грн |
Одеса | 200 грн |
Дніпро | 250 грн |
Полтава | 200 грн |
При необхідності занесення товару в квартиру, дана послуга оплачується за тарифом - 1 гривня за 1 кг товару для кожного поверху.
Так, наприклад, якщо замовлений Вами товар важить 100 кг, то його занесення на другий поверх обійдеться в 200 гривень. Занесення на 4-й поверх - 400 грн.
При наявності в будинку вантажного ліфта, оплачуються тільки перший та останній поверхи.
Доставка в інші регіони України здійснюється за допомогою транспортної компаній «Нова Пошта» та оплачується одержувачем відповідно до тарифів перевізника.
Для отримання товару Вам необхідно:
- Надати оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації із зазначеною датою доставки вантажу і сумою оплати за доставку. Номер декларації Ви отримаєте у вигляді СМС-повідомлення на номер телефону, який Ви вказали в замовленні.
- При отриманні товару перевірте його цілісність. Відкривати посилку слід виключно в присутності представників перевізника. У разі, якщо вантаж виявиться пошкоджений, Ви повинні скласти акт-претензію, після чого перевірте вміст складеного Вами акту і ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ НАШИМ МЕНЕДЖЕРАМ.
- У разі, якщо Ви особисто не можете отримати товар, то за вас це може зробити ваша довірена особа. Для цього йому необхідно мати при собі свій і Ваш паспорт. У разі, якщо Ви не можете передати свій паспорт довіреній особі - зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте дані нового одержувача. Також обов'язково зв'яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.
- Після того, як товар буде Вами отриманий у перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень і некомплектності товару не приймаються!
Якщо Ви користуєтеся послугами транспортних компаній, то обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, вони можуть нараховувати пеню. Для недопущення подібних ситуацій постарайтеся забирати ваші товари вчасно. У разі непередбачених обставин, Ви можете додатково узгодити процес доставки вашого товару зателефонувавши перевізнику.
Оплата товарів
Після оформлення замовлення, будь-яким зручним для Вас способом, внесіть передоплату в розмірі 50%. Оплата здійснюється в будь-якому відділенні банку за реквізитами на розрахунковий рахунок. Іншу частину вартості товару покупець оплачує за фактом виготовлення замовлених меблів.
Збірка меблів
При оформленні замовлення ви можете замовити збірку меблів. Готові меблі, в залежності від моделі, можуть доставлятися як в зібраному, так і в розібраному вигляді.
У разі доставки по регіонах, доставка меблів здійснюється в розібраному вигляді, за винятком стільців. Збірка і установка здійснюється силами замовника.